09 februari 2009

Vem är du?

Trettontusenåttahundra. Vilka är ni? Jag vet att den inte räknar unika besökare, min counter (inte så noga, jag tog bara nåt för skojs skull) men ibland när jag går in två gånger med nån timmes mellanrum så kan det ha varit 30-40 besökare härinne. Jag har koll på vissa av er tror jag men det är säkert en massa andra som bara tjuvläser :) Som jag gör också, inget fel med det men jag är NYFIKEN I EN STRUT!

Okej, jag börjar. Jag heter Jenny, är snart 30 år men känner mig som 22, bor med en kille och en tjej i en lägenhet som får se dammsugaren alldeles för sällan. Kom igen nu då!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Jag heter också Jenny, snart 26 år (dvs närmare 30 än 20...) och har en underbar man och en söt liten dotter, som är ungefär lika hårfager som din Molly! Bor nere i Skåne, men dottern är en 08:a ;-)

Anonym sa...

Jag heter Sara, närmare 30 än 28... Bor i Fresno, CA med min man Chris och hundvalp Leroy. Följer noga bättre vännens fästmö Jenny o dotter Molly med glädje och stor nyfikenhet.

C sa...

Jamen du vet ju vem jag är. Ellenmorran där allt sitter på sniskan men hjärtat förhoppningsvis på den rätta platsen.

Anonym sa...

Ja, jag heter ju också Jenny, blir 28 i sommar och ska ju gifta mig nästan samtidigt som dig :-)

Anonym sa...

Jag heter Sofia men kallas för det mesta Soffi, är närmare 30..hu. Bor i Jönköping, da land of pizzerior och frikyrkor. Är vän med nyblivne och stolta matten till Leroy och stolta pappan till Molly-Boll och fästmö till Jenny. Erkänner att jag är en av tjuvläsarna!

Anonym sa...

Jag heter Jennifer, är snar år och började följa din blogg när du väntade Molly just för att jag själv var (är fortfarande) gravid och det var så skönt med lite härlig självdistas och verklighetsperspektiv på graviditeten istället för allt guldkantat och rosaskimrande man annars matas med. :)
Jag är inte inne varje dag eller ens varje vecka, men emellanåt. Tycker du skriver roligt och avslappnat och jag blir på gott humör när jag läser dina inlägg. :)

Anonym sa...

Förlåt, lite bokstäver verkar ha fallit bort i min kommentar. "Jag är snart 34 år" ska det stå.
/Jennifer

madeleine sa...

Madde, blir 29 år i år. Bor i Sumpan med P och dottern Lilly (16 månader.)

Jag smygläser ju faktiskt inte din blogg :D Tycker du har en jättetrevlig blogg!

KRAM

Tessan sa...

Jag heter Tessan är 27 år. Bor i huvudstaden med sambo, liten vovve och dottern Tuva, 6 månader! Har följt din blogg ett tag, men är dålig på att kommentera :)

Anonym sa...

Camilla, 19 år från Finland( bor på kusten mot sverige). Bor med sambo och katt i ett hus på "landet".

Anonym sa...

Jag heter Elisabet, nyss fyllda 27 tyvärr ;) Bor i Stockholm sedan 2,5 år tillbaka men ser knappt utsidan av kontoret! Vän med den omnämnda fästmannen Jens, sötnosen Molly, Leroys matte och drottningen of the land of pizzerior och frikyrkor, och naturligtvis Molly-boll-bloggaren Jenny :) Läser nyfiket om era äventyr varje dag - men det vet du redan :)

Anonym sa...

Maria, snart 28 år, sambo med Ante, mamma till Sixten, bor i S-svall :)Kikar in här titt som tätt för att se hur Antes kusin med fru och barn har det i huvudstaden... Vet inte hur det blir,men kan det vara så att lilla Molly och Sickan är tremänningar?? Tycker iaf att du skriver roligt och jag önskar att jag hade den förmågan:) Bloggandet ligger på is och om det någonsin tinar får tiden utvisa.

Ha de!

Kikki sa...

Kikki, 25 i år, bor i Sjöstaden med sambo och dottern Paulina, men Du vet ju om att jag diggar Din blogg :)

Anna sa...

Jag heter Anna, är 27 år, men känner mig också som 22=) Bor med två busungar och sambon söder om söder!
Eftersom min Emil och din Molly är nästan exakt lika gamla, så är det extra kul att läsa om henne.
Tittar in i alla fall några gånger i veckan!

Anonym sa...

Jag heter Sandra och är 26 år (snart 27)
Bor tillsammans med min sambo Andreas som är 22 år (ja, jag vet... lammkött)
Vi har sonen Milo som är född 16 september 2008.
Jag har även en dotter, Wilma 3 år, sen tidigare förhållande. Hon bor hos oss varannan vecka.

Läser din blogg varje dag :)

Anonym sa...

Kajsa heter jag och läser här mest var dag. Även kallad Movie på fl:)
34 år, sambo och våran underbara dotter Alice. Bor i göteborg.

L8 sa...

Jag heter Charlotte och bor i Vasastan som du, fyller 29 snart och är kusin med Veronica som hade en länk till dig i sin blogg...
Nu är jag fast här, har läst alla inlägg och tycker det är så kul att vi tänker så lika. Ser framför mig att jag och Olof kommer att ha det som du och Jens har innan jag är 30 - hur ska vi hinna :-S

Tack för inspirationen, speciellt bra var länkarna till 365 Saker och Linda K.

Keep up the good stuff!

Anonym sa...

Jag heter Sandra 27 år och bor på landet strax utanför lilla Ulricehamn i Västra Götaland.
Är en typisk tjuvläsare som fastnat för din blogg. Började läsa den i somras och är fast sen dess. Började läsa då jag oxå var gravid och skulle ha barn ungefär samtidigt som du. Fick 6 dagar efter dig. Gillar ditt sätt att skriva, okomplicerat och inte allt för långa inlägg som man inte hinner läsa.

Anonym sa...

Tjuvläser här varje dag. Började då jag var gravid och har sedan fortsatt läsa.