18 februari 2009

Kalorier brända

Idag är det onsdag, och onsdagar ska ju vara träningsdagar för mig och Molly. I förmiddags var vi därför på en SatsBaby som inte var en SatsBaby, för in tågar min mammagruppskompis och ska vikariera som klassinstruktör. Hon brukar inte köra babyklasserna i vanliga fall så det blev ett alternativt, och enligt mig mycket roligare, pass! Jobbigare framför allt. Eftersom det är en dryg halvtimmes promenad till Stadion så fick jag även röra på flärret ute i friska luften. Har fått i mig en halv sallad (med Molly i knät är det svårt att äta) och ett äpple idag så jag tror jag ska kompensera med mina nya bästis; CHOKLAD! Vet inte vad det är med mig, har aldrig varit så här tokig i choklad förut. Min gamla kompis, saltlakrits, är inte alls lika rolig att leka med längre. Mycket märkligt. Nåja... Var har jag den där chokladen nu då...

1 kommentar:

Linda sa...

Exakt samma sak för mig! Jag har aldrig varit någon chokladmänniska men nu är jag sugen på det hela tiden. Att kexchoklad var så gott visste jag inte men även annan choklad går bra. Men bara på lördagar förstås..;)