08 februari 2009

Bizzy Lizzy

Helgen har gått i ett! I fredags bjöd vi N&E på middag; anka och annat gott-gott. Chokladkakan (som var en Leila-brownie i annan form) var så sjukt god att den även fick utgöra efterrätt på lördagens galamiddag (Wallenbergare på renfärs) som intogs med Mollys farmor, farfar, mormor och morfar. Nu har vi precis kommit hem efter brunch på nya Clarion. Mysigt, särskilt med livebandet som spelade soft loungemusik.
Såhär ser matbordet ut efter helgens middagar och besök. Kanske inte på den här nivån, men det kan man väl inte förvänta sig! Älskar tulpaner...

4 kommentarer:

badanka sa...

;) du... ...lilla tulpanland!
VET du hur mycket 500 tulpaner doftar när de slår ut?

Anonym sa...

Du är utmanad! Hämta den hos mig :)

korvmedbröd sa...

Har du skrivit allt det här på din fina rosa dator? Min bästa vän kom över igår. Hon var så lycklig. För en tid sen hade hon köpt sig en rosa dator. Likadan som du! MEN, det fanns ett problem. Den var så fin, så hon tordes inte använda den. Hon (är som jag) har hon något som hon är väldigt rädd om eller tycker mycket om - så går det sönder.

Men GUD vad härligt med fullspäckad helg och ett bord fullt av tulpaner!

JenJen sa...

badanka: nej, men jag skulle vilja veta jag också :) 500 tulpaner är så sjukt många!

Sandra: Oh, det ska jag!

Korv: Jajamen, rosa och fin som en dag! Haha, kan hålla med din kompis att den skulle kunna vara en inredningspryl.