19 februari 2009

Photoshopping

Har äntligen fått photoshop på den lilla rosa, men är en riktig grönjöling... Så nu sitter jag och googlar och lusläser bloggar för att få tips på vad man kan göra. Jens är i och för sig grym, men jag har inte tålamod att sitta med honom av någon anledning. Jaja, här är mitt första alster!

Har använt mig av Helenes tips om svart bakgrund och Annahs tips om eyepop. Tack! Nedan ser ni bilden innan jag gjorde om den. Det är egentligen en dålig bild tagen med en dålig kamera, det här gör jag bara för att lära mig och vänja mig vid programmet.

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Men såååååå fint du gör!!! Det blir ju toppen!! Jag ska visa dig nångång hur du kan beskära bilderna på ett bra sätt, så att du fortfarande kan framkalla dom :-)

Japp, kom förbi Vildänglar och kika på de URSÖTA Rockefella-kläderna!! De har så söta blusar till flickor, hade jag en tjej hade jag tyvärr blivit vrålpank *s* Säg till om du kommer förbi där, så kanske vi kan ta en fika

Kram