17 februari 2009

Men VÄND nån gång!

Molly är helt ointresserad av att vända på sig. Hon gör inte en tillstymmelse till vändningsförsök. Hmmm... Kan det ha något att göra med tvärläget i magen och ett misslyckat vändningsförsök ;) Äsch, jag bryr mig inte så mycket men en mammagruppskompis hade lagt sin son på en filt på golvet i morse och hade bara hunnit vända sig om innan hon hittade ungen utanför filten. Och hon trodde inte att han kunde vända på sig ens. Så jag sprang hem och la Molly på en filt på golvet i hopp om att jag missat något. Men. Nej. Lagd Molly ligger helt enkelt.
Ni ser ju själva - massor med utrymme att rulla runt på!

Söt men trött och chockad av blixten...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Melina har bara gjort det en gång hitills men dom brukar säga att plötsligt händer det!

/MejaKiZnic

Anonym sa...

Men gumman - vi har ju faktiskt konstaterat att det inte är Mollys grej att vända sig.. Det kanske är lika bra att ni satsar på att krypa direkt? :)

Den där närbilden, det kan vara världens sötaste lilla tjej ni har fått!

Niclas försökte förresten ringa er igår men fick inget svar. Mitt svar är självklart JA - det vore jätteroligt :) It's an honour :)

Ha en bra dag!

Kram

JenJen sa...

Meja: Ja, de säger ju det ;) Det blir väl som med Trisslotterna - plötsligt händer det!

Elisabet: eller hur ;) Hurra - ni säger JA! Vad kul, tack för engagemanget. Konstigt att han ringt, har inte sett det... Jaja, vi hörs väl snart. Kram!