03 februari 2009

Dröm

Inatt har jag drömt igen. Jens skaffade sig en ny tjej (misstänkt lik Jo i Melrose Place, kultserie enligt mig) och jag började helt rabiat slänga vår bröllopsinbjudningar omkring mig. Jag grät, och helt plötsligt kom mina värdsystrar från USA in genom dörren (vi kom inte så jättebra överens, de var tvillingar och bodde i och för sig inte hemma längre men ändå). Sen gick jag och kollade på små lägenheter i Bromma, som jag och Molly kunde bo i.

När jag vaknade visste jag inte om jag var arg på Jens eller inte. Så jag ringde och frågade om vi fortfarande ska gifta oss. Det ska vi.

Nu ska jag traska runt Hagaparken med de andra lattemammorna. Vi tar med oss bebisarna också. Undrar om vi uppfostrar en ny generation fika-ungdomar, de får ju i princip latte i bröstmjölken :)

1 kommentar:

C sa...

Åh gud - jag har haft mycket såna drömmar både före och efter - men allra jobbigast är när jag drömmer att P plötsligt har en affär med en annan man. Det har hänt ett par gånger och jag är HELT upprörd när jag vaknar. Sist var jag tvungen att väcka honom mitt i natten. Puh. Drömmar är ett elände.