16 februari 2009

Svart som natten

Mitt i den stora dissningen på Juvelsalongen i lördags (jodå, NK har fått sig ett mail) frågade jag om det är möjligt att få en likadan ring som jag redan har som förlovningsring (Strömdahls Orion) men med svarta diamanter. Men nej, det gick ju inte. Nu har jag hittat en guldsmed på söder som har Strömdahls ringar OCH svarta diamanter! Ska gå förbi nån dag och be om en prisuppgift på att modifiera om en ring.

Gå in på deras hemsida, jättehäftig!

HERR & FRU LOHSE

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej, Nina, Peders syster du vet har tva ringar, bada i platinum eller vitt guld, en med vita diamanter pa sidan och en med svarta. grymt snyggt! fast jag tror att det ar hennes polare i grekland som gjort dem, skall jag fraga?

JenJen sa...

Just det, det minns jag nu när du säger det. Ska kolla på den där guldsmeden, men skiter det sig så får du gärna fråga. Du ska få ett nummer av mig också, ska fixa det imorgon. Det där med amning är inte bra om man vill vara alert ;)