24 februari 2009

Bekräftat

I natt drömde jag att jag var i en kyrka. Kungen var där. Och Victoria. Sen vaknade Sverige till nyheten att Vickan och Daniel kommer bekräfta sin förlovning idag och att det blir bröllop 2010. Är inte det skumt? Jag har nog aldrig drömt om varken Kungen eller Victoria förut (men jag har som sexåring mottagit svenska fanan av honom på Skansen, som vuxen ätit middag med honom två gånger och haft ett jättetrevligt samtal med Silvia, men det är en annan historia).

Det här är inte första gången jag drömmer om saker som visar sig dagen efter; det har varit flygkrascher och allt möjligt. Förmodligen en slump; det är ju ändå vanligare att jag drömmer sånt som INTE slår in. Men det är roligt ändå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Läskigt!! :O

Jag brukar kunna känna på mig saker innan dom händer, men aldrig drömt sanndrömmar.