12 februari 2009

TACK!

Det är verkligen jättekul att läsa om er, många som jag har koll på som jag också skrev, men även ett par nya. Så himla roligt!

Om det fortfarande finns tjuvläsare så är det helt okej, jag var bara nyfiken! Är inte på jakt efter tusen kommentarer till varje inlägg eller att bli läst av flera hundra tusen miljarder. Den här bloggen startades för att våra nära och kära som bor i långtbortistan kunde följa med i vår väntan på bebis, och sen kan man ju inte bara lägga av. Trodde aldrig att jag skulle blogga såhär frekvent, men när man ändå har sin plats på nätet så är det väl lika bra att köra på. Tycker jag. Fallera.

2 kommentarer:

Chleo sa...

Hahahahahaha......läste din kommen ang Jonas prsent och jaaaa, han kan få min madonna biljett, då har han ju två sittplatser..blir inte trångt alls...men jag får väl gå.. :-)

badanka sa...

tjoo ja tjuvläser! Åsa...fast egentligen heter jag Michaela, men min mamma tyckte de var så långt...så de glada 70 talet fick avspeglas i mitt namn.
Är...31 ung. Har 3 fin fina barn..älskar att fotografera och skapa. Är en rätt soft människa. :-D