26 februari 2009

Dassig start

Vaknade med huvudvärk. Igen. Jag har till och från haft huvudvärk i olika magnitet i flera veckor nu. Den här smög sig på igår mitt på dagen och kommer förmodligen att försvinna tidigast imorgon om jag känner min knopp rätt. Dagens huvudvärk ligger nog på en 4 av 10. Häromveckan räckte inte skalan för att gradera hur ont jag hade. Vet inte vad som är fel, blir galen. Dessutom så är Molly extremt gnällig just nu, ingenting duger, vilket inte är välgörande för huvudet kan jag tala om. On top of this så står en sönderbränd plåt med müsli i köket just nu, helt oätlig. Vilket innebär att jag inte har någon frukost att äta. Hade inte Jens ätit mackor halva nätterna så hade situationen varit något annorlunda. Får väl rota fram en gammal knäckemacka eller nåt. Vilken jäkla pruttdag.

3 kommentarer:

Kikki sa...

Usch, jag har också problem med hemska huvudvärkar!
Hoppas Du hittade nån frukost till slut! :)

Föresten Du är utmanad i min blogg :)

Anonym sa...

Hoppas att du mår bättre snart!

JenJen sa...

Kikki: Ja, det fick bli gammalt knäckebröd :) Ska genast kolla utmaningen!

Bambi: Tack :)