20 augusti 2008

Uppdatering

Nej, jag vill fortfarande inte.

9 kommentarer:

C sa...

Omtankar.

Unknown sa...

Skulle du hellre vilja ha en uppsatspresentation pa ett arbete pa 120 sidor dar bade larare och externa professorer med all sannolikhet kommer saga verket totalt?

Arne sa...

Uh, har du provat att tala med Klutt om att vända på sig?

Arne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Arne sa...

Hahah till Lena:
Du är duktig, men skulle du hellre göra ett kejsarsnitt än att ha den där uppsatspresentationen?

KRAAAM!

JenJen sa...

C: Tack :/

Lena: Eh. Ja.

Nellie: Ojoj, vi pratar och pratar. Vi får väl se om Klutt bara är lite trögfattad eller envis ;)

Unknown sa...

Hehe alltsa .... jaa ... assa ... njaee....

Men jag vill garna ha en ny handvaska.

Anonym sa...

Eh...det kanske bara ar jag som inte fattar, men kan inte ett kjesarsnitt vara bra ocksa? ingen sugklocka, ingen tillknycklad babis, inga framtida problem med underlivet etc? Lite ont efter gor det sakert men enligt utsago fran du vet vem kan det ju gora ganska ont lange efter en helt vanlig fodsel ocksa. Dessutom far du ju ett coolt arr! Later battre tycker jag!

Unknown sa...

och sen har jag hort att man kan florta lite med doktorn sa han tar bort en extra skvatt flask, da tar det inte lika lang tid att ga ner i vikt efter graviditeten :)