28 augusti 2008

Mammaledig

Nåja, de sista tre dagarna på den här veckan har jag tagit ut semester, men eftersom det går ihop med mammaledigheten som börjar på måndag så slår jag ihop det hela. Igår var i alla fall min första dag som mammaledig! Och jag började bra. En halvtidig uppgång med frukost (som mammalediga gör?), lite pysslande med sjuk sammanboende (tajming älskling!), lunch med underbara Sara, en lång sväng på stan (tidsmässigt alltså, inga avstånd att tala om), en eftermiddagslur och sen middag (fiskbullar, äkta mammaledigmat)!

Lägg till en och annan latte (för man blir väl lattemorsa per automatik :D) och lite längre avstånd på promenaden och jag är mammaledig på rikigt.

Oops, lägg till en bebis också.

1 kommentar:

Unknown sa...

Tanker pa dig infor mandag.

Puss o Kram

Rasha