29 augusti 2008

Bra övning

Dagen idag började fantastiskt med en brunch-fika på ett underbart café två gator bort. Med en annan höggravid jänta! Efter det köpte jag det allra allra sista inför Klutts ankomst; en skötväska och ett underlakan till vagnen. Sen hem och äta rester till lunch på äkta mamma-manér. Nu har jag precis varit och fikat med höggravid jänta nummer två. Dessutom övergången, beräknad utploppning var nämligen i förrgår... Tycker ni inte att jag övar jätteduktigt inför mammaledigheten?!?

Ikväll blir det (säsongens sista?) grill på blivande morföräldrarnas terass... Mumsigt!

2 kommentarer:

C sa...

Mycket bra övning! Tack för en superstart på dagen - det gav energi för hela resten av dagen och jag var på kräftparty i sju timmar, vilket är rekord för mig lately. Snart igen hoppas jag!

madeleine sa...

Hallå hallå! Hur mår du så här dan före dan??? Herregud det är inte ens 24 timmar tills du har din bebis i famnen!!!

Får vi se magbilder innan du åker in???

Är ju så jäkla nyfiken :)

Kraaam!