24 augusti 2008

Slappt

Det har inte blivit så mycket ältande den här helgen... Jag har nog ältat klart nu tror jag. Börjar inse att en av fördelarna med snitt är att vi faktiskt har ett datum. Jag sa just det till Jens - satan-i-gatan vad nervösa vi kommer vara nu, precis nu, om en vecka!

Änywäj... Vi har inte gjort mycket i helgen. Igår hade vi finbesök här från Gävle och det blev påfyllnad av fikabröd i frysen inför stundande hektiska period (tusen tack!) och sen en minirunda på stan. Fick jordens godaste räksallad på Bistro Jarl (jag säger bara - sparris!). Idag har vi gjort nada, inte ens borstat tänderna faktiskt (måste åtgärdas snarast). Såg Hancock imorse, lite halvkul, och nu slötittar vi på DaVinci-koden på TV. Eller ja... vi och vi... Jensson gör piroger till middag. Alla ingredienser hemma, trots spontanpåhitt. Det tillhör ovanligheterna.

Men gudars vilket kul inlägg... Lovar att bättra mig!

2 kommentarer:

Arne sa...

Här kommer glada tillrop! Du ska se att det går bra... jag kan väl inte riktigt sätta mig in i situationen... men jag förstår ändå, det är någon slags urkvinna i mig som förstår.

Som sagt, det kommer ju ut en fantastisk lite klutt och det är ju huvudsaken. Kram!

JenJen sa...

Hurra hurra! Ja, nu är jag ovanför ytan igen :) Och bebisen kommer ju (som sagt) och det är ju det viktigaste (som sagt).