07 mars 2009

Tjuvstart!

Idag har jag varit och hämtat grundversionen av min vigselring för korttidsprovning. Min förlovningsring är nämligen något för stor och vigselringen blir en storlek mindre, nu ska jag bara känna efter så att det känns rätt (det är mycket svårare att justera storleken sen när stenarna sitter i). På tisdag ska jag gå tillbaka för diamant-i-sättning och sen får vi den efter kanske tre veckor. En vecka innan vigseln ska vi sen lämna in våra förlovningsringar för rhodinering, putsning och gravyr. Spännande!

Det häftigaste är att vigselringen redan är graverad; Jens & Jenny 2/5 2009. Nu börjar det kännas som att vi faktiskt ska GIFTA OSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så kul! Vi var i kapellet idag och bestämde in- och utmarschsmusik, och då började jag också känna det på riktigt, snart står vi där!

JenJen sa...

Jenny: Vad härligt! De här två månaderna kommer gå så sjukt fort tror jag...