10 mars 2009

I Lost my migrän

Vid sextiden idag låg jag i soffan i fosterställning och kved. Ner med en Ipren och en Eeze och bums ner i sängen. Klockan åtta kom Jens in med en sovsugen och därmed hungrig Molly så då var det liksom bara att gilla läget. Fick i mig lite mat (korvstroganoff med pasta, hör på den osannolika kombon) och när jag sen kände efter riktigt ordentligt var huvudvärken nästan borta. Smarthuvudet bestämmer sig då för att måla naglarna och jag kan säga att den frätande lukten inte lämpar sig för nymigränade skallar...

Men inget är väl så illa att ett Lost-avsnitt inte råder bot på det. Säsong 5 är grym!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hatar migrän.... dessutom går det inte ihop att ta hand om en beis när man har migrän...

badanka sa...

http://fotograferat-badanka.blogspot.com/
sötfisarna!

Unknown sa...

fin fin tjej med högtflygande planer?

kanske den värsta lajnen jag hört.