05 mars 2009

Hej då!

Nu slutar jag att blogga. Neeej, jag bara skämtar. Tänk vilket ramaskri det skulle ha blivit :D Men faktum är att Josefin Crafoord har försvunnit från sin blogg. Hej då på ett tag står det, och sen ingen mer info av märkbar nytta. Och jag som gillade henne så mycket, hennes galna outfits och blandning av småbarnsnattning och stureplansliv (något jag absolut inte längtar till själv, blir trött bara jag tänker på det). Men hon kör sitt race och jag tycker hon är cool som få. Jag läste inte hennes blogg dagligen, men då och då var det kul att titta in. Får väl se om hon dyker upp någon annan gång, någon annanstans.

Bild från Josefins blogg, som man tydligen måste skriva för att inte riskera en stämning. Man vill ju inte sluta som Pirate Bay-killarna direkt...

1 kommentar:

Per sa...

ähh hon letar ju bara sponsorer till bloggen sen är den igång igen!!