06 mars 2009

Fredag

Vem älskar inte fredagar?!? Man har hela helgen framför sig och stämningen är liksom på topp. Idag är Jens på arbetsintervju och efter det ska vi gå en sväng på stan och uppdatera Mollys garderob lite. Den ungen vet hur man växer! Ska köpa på mig lite PoP-grejer tror jag, fick hem en bonuscheck och dessutom har jag 15%. Har en del bodys från H&M som jag inte tycker håller måttet kvalitetsmässigt för fem öre, de tappade både form och färg efter första tvätten. Men mycket har de som är bra också såklart, pyjamasar till exempel.

Angående jobb så verkar det vara en rejäl skjuts just nu, Jens har massor på gång och det känns jätteskönt. Hoppas han hittar något som han verkligen trivs med. Ni får gärna hjälpa till att hålla tummar och tår för honom idag!

3 kommentarer:

madeleine sa...

Jag håller alla tummar & tår jag har... å så lånar jag Lillys också :D

Hoppas du hittar något fint på Polarn!

Anna sa...

Jag håller tummarna. Emil föredrar att hålla i fötterna=)

Lycka till på Polarn. De har fått in massa fint, så jag vågar mig inte riktigt dit med risk för att jag förköper mig trots bonuscheck och rabattkupong...

Och grattis till vändningen, Molly!

Anonym sa...

Tjena kompis! Nu har jag precis bokat rum for mig och P pa hotellet den 2 maj! Kommer vi fa aran att ata frukost med brudparet pa morgonen manne?

Forresten, damen i receptionen fragade markligt nog om jag och P ville ha ett eller tva rum (?!), samma deal. Haha, tank vad forvanad P skulle bli! Sa jag bokade det.