23 mars 2009

En j***igt lång lista

Förlåt för detta men man hittar den på varenda blogg så nu gör jag som alla andra och listar ner lite om mig...

Lovar du att vara ärlig? Vem skulle få reda på motsatsen?
Du heter: Jenny (ingenting mer)
Smeknamn: PJ av några få, annars duger Jenny fin-fint!
Låt som när du är ledsen sörjer till? Oj, ingen särskild tror jag.
Beroende av: Harmoni (hur töntigt som helst, men det måste vara harmoni runt mig)
Vad tror folk om dig? Glad och snäll
Stämmer det? Ja, men jag kan nog vara FÖR snäll
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är grym på att fickparkera, haha!
Vad säger du för att imponera på någon? Oj, det var länge sen man behövde imponera på nån! Att jag har skakat hand och pratat med Bruce Willis kanske :)
Hur imponerar man på dig? Känner mig ganska svårimpad faktiskt...
Brukar du skratta för dig själv? Jaaa, särskilt till Americas Funniest Home Videos...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Nu är du uppskriven på vårruset med oss. Jenny Forsell skrev jag :-)"
Var bor du? Åh det är skönt när mitt Stockholm är grönt!
Trivs du där? Håhå jaja!
Äger du några converse: Ja, ett par höga vita
Sprit, cider, vin eller öl: Inte cider helst. Gärna en god drink eller bubbligt vin!
Brukar du bli för full: Haha, en graviditet och ett halvår amning. I don't think so!
Har du haft sex idag: Nope
Hur svarar du i mobilen: Jenny om det är ett nummer jag inte känner igen, annars bara hej!
Vem ringde du senast? Hem
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det var Jens som ville kolla hur jag mådde när jag varit ute och promenerat ett bra tag...
Antal timmar sömn inatt: Ungefär 7...
Sov du ensam: Han den där och hon den där var i den omedelbara närheten
Brukar du komma i tid: Jag har blivit mycket bättre på att passa tider!
När mår du bra: När alla omkring mig mår bra. Och när jag fått sova ordentligt. Och när jag får resa och shoppa. Och i skidbacken. Need I go on?
När blev du fotad senast: I lördags på vigselplatsen, i solen!
Hur känner du dig nu: Huvudet bankar och jag är trött...
Vanligaste färg på dina kläder: Lätt. Svart och vitt. En del grått. En del lila för tillfället.
Vad tycker du om fötter: Mina rör du inte, andras rör jag inte
Vad saknar du: Spontana restaurangbesök och storstadsweekends
Hade du en bra kväll igår: Absolut, fick träffa mamma och pappa efter två veckor i sydamerika!
Favorit dryck på morgonen: Jag gör som engelsmännen och dricker te.
Rakar du benen: haha, ja det händer väl
När brukar du oftast gå och lägga dig: Borde inte avslöja detta, men ofta långt efter midnatt...
Är du blyg? Ibland, och då stör det mig
Sysslar du med någon idrott: Njae, jag har ett gymkort.
Vill du hellre ha mail än brev: Älskar snailmail, dagens höjdpunkt är ju när posten kommer!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror inte jag har något val ;)
Har du spytt offentligt: Det vete sjutton...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Eh. Vet inte.
Är du nöjd med ditt liv: Trodde inte man kunde vara såhär nöjd!
Är du bortskämd: Oh ja, med massor av kärlek!
Vad gör du i morgon: Tränar och promenerar
Vad är det värsta du vet? Barn och djur som far illa
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Slösa?
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Britney såklart haha! Nej, sånt där vet jag inget om...
Vad längtar du till? Gissa. Andra maj kanske??? Och España por favor!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det förutsätter jag
Vad använder du för shampoo? Ett silverschampo, ett maria nila, ett billigt L'oreal
Vad är det finaste du fått? Bolltrollet såklart!
En speciell dag du minns: Många. När jag träffade Jens, när han friade, när vi fick våra ringar, när vi blev med Klutt, när Molly föddes, varje dag med busig bebis...
Hur gammal är du: 29
Tycker du om någon just nu? Sorgligt om nån skulle svara nej på en sån fråga...
Du samlar på: Fina papperspåsar från härliga butiker
Gröna eller röda äpplen: Grün!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jensson claro!
Gillar du golf: Inte i sjätte månaden, men annars är det kul! Fin bil också.
Vilken tid gick du upp idag: *host* 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Ja, men inte om man är full och bråkar med sin pojkvän på ett bröllop. T.ex.
När grät du senast: Inte igår. Kanske när jag bearbetade kejsarsnittet. Ah, nej, under babybluestiden såklart!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala va lite lån, shoppa och resa tror jag.
Bär du glasögon eller linser: Ja, oftast linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Jag gillar märkeskläder, men viktigt? Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på en viss Boll eller vad man ska göra...
Har du piercing: Hål i öronen ja!
Vill du gifta dig: Can't wait!
Vill du ha barn: Ett eller två till vore kul!
Solar du ofta: Nej, men nu skulle det inte sitta fel...
Är du bra på att laga mat: Haha, är det ett skämt eller?
Är du flygrädd: Inte mycket
Hur vig är du: Ungefär såhär vig
Är du musikalisk? Jag har taktkänsla och sjunger gärna högt i bilen. Punkt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Aqua!
Vilken är din favoritglass: Daim och Blåbär!
Tror du på ett liv efter döden: Något måste man ju tro på annars skulle man go bananas.
Tycker du om sushi: I lagom dos
Vad äter du helst när du ser på film: I am the small candy queen :)
Bor dina föräldrar tillsammans: Jajamensan!
Har du tandläkarskräck: Inte ett dugg faktiskt.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Pendlar...
Vilken ögonfärg har du: Grönblågrå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Har du någon gång varit tonåring?
Biter du på naglarna: Nejnej, det slutade jag med för länge sen
Röker du: Skulle jag väl inte säga...
Hur ofta tränar/motionerar du: Promenerar varje dag, tränar ungefär två gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: Ciaras Love, Sex, Magic

Pust. Never again säger jag bara!

5 kommentarer:

maria sa...

Va kul, nu känns det som jag känner dig : ) Inte länge kvar till bröllop nu, så spännande!!

Anonym sa...

Vafan, hur har du tid? ;)

JenJen sa...

Skralte: Men visst är den sjukt omfattande?! Ja, spännande som 17...

A: Man är väl mammaledig :D

Camilla sa...

Oj, det var ingen liten lista du plitat ner. Fast det är ju jäkligt roligt o läsa...

Lindchen sa...

Har du träffat Bruce Willis?!? Coolt...