19 mars 2009

Provätning

Ikväll lyckades vi äntligen proväta (och dricka) vår bröllopsmiddag. Vi skulle egentligen gjort det i måndags, men då var vi ju tvungna att sitta på sjukan med virusinfekterad liten Molly. Hur som helst så var det helt otroligt makalöst gott, ingen kommer kunna ha något ont att säga efter den middagen! Kombinerat med det fantastiska bemötandet och utsikten över inloppet till Stockholm kan vi inte misslyckas. Vi gick också igenom upplägget för dagen och lite annat smått och gott, det känns verkligen verkligen bra nu!

3 kommentarer:

C sa...

Oh dear vad härligt! Snart är ni där! Det är så kul! OCh jag fick inte provdricka våra viner och skumpan och dessertvinet på riktigt och det surar jag över lite. Även om det var ELlen i kistan. Jag måste nog gå och köpa allt en gång till och dricka mig igenom det här hemma i vår.

Anonym sa...

Nämen gud vad kul! Och så roligt att det verkligen kändes bra. Iiiih! Här hemma provar jag klänningen lite titt som tätt och försöker förstå mig på att det är så nära. Vi har nog inte alls kommit så långt som er på själva festplaneringen, har verkligen lite att göra där. Jo, och så tänkte jag fråga dig om du ska ha något över axlarna, sjal eller bolero ifall det är typ snö i maj?

Anonym sa...

Gick lite snabbt där med mitt namn, haha...