09 maj 2009

Tapet och sömn

Idag satte Jens och min bror upp nya tapeter i vårt sovrum. Det var inte så länge sen vi senast tapetserade om där men jag/vi har egentligen aldrig tyckt att det blev särskilt bra (kolla här) så nu blev det en mer klassisk tapet istället. Nu ska jag ut och hitta lite schyssta detaljer från 50 och 60-talet som vi kan sätta på väggen. Upplandsgatan är känd för sina antikhandlare och det ligger ju bara ett par minuter bort. Dessutom ska vi nog inhandla ett par Stringhyllor till. Gotta love Stringhyllor!

Det blev ju en del spring och stök här hemma idag så Molly fick bara ro att sova en stund i vagnen mitt på dagen. Satan vad det blåste på Barnhusbron, vilket i kombination med att jag vände på styret på Buggan på grund av solen gjorde att jag gick som ett fyllo med barnvagn. Måste sett sjukt ut. Hursomhelst så gjorde denna avsaknad av sömn att flickebarnet däckade efter middagen vid 17.30. Och fortfarande sover. Hur detta ska gå ska bli intressant att se. Förmodligen sitter vi här vid fyrasnåret i natt och äter gröt!

1 kommentar:

Jenny sa...

Du får visa bilder sen på nya tapeten... ja stringhyllor är bra, blev några såna när vi gjorde om här hemma.