12 maj 2009

Error

Igår fick jag uppmaning från Vägverket... nej... förlåt... Transportstyrelsen att inkomma med nytt foto och namnteckning för min nya identitet. Så jag sätter mig och tokövar min nya namnteckning. Blir ganska nöjd. Den sitter hyfsat bra. Ända tills jag ska skriva på den gulprickiga linjen. Då blir det kortslutning och apfult. FAN. Så nu har jag bett om en ny lapp. Borde bett dem skicka en fyra-fem stycken på en gång.

Idag kom också ett registerutdrag från Skatteverket till nya Jenny. Så nu är det väl officiellt antar jag.

1 kommentar:

C sa...

Å visst är det häftigt!? Ett nytt jag. Jag älskade de där första dagarna och det var så jävulskt märkligt att ringa och presentera sig med det nya namnet. Men det satte sig snabbt. Jag bytte ju bort ett finskklingande namn mot detta svennebanannamn jag fått. Men det gick bra!