01 maj 2009

Status

Festprogrammen blev klara inatt vid ettiden. Jätteskönt! Vår stackars skrivare har fått arbeta treskift den här veckan. Nu är det bara lite småfix kvar som vi ska göra under dagen. Vi ska förska ta det lite lugnt med Molly som fått flänga Stockholm runt ett antal gånger den här veckan, idag blir det bara nån enstaka barnvagnspromenad. Solen skiner men det är nog ganska kallt, igår morse på väg till min manikyr var det bara 2 grader när jag satte mig i bilen! Burr...

Känner mig ganska redo för morgondagen, men det känns skumt att det redan är dags. Våren har gått rekordfort, och tänka sig - idag fyller vår lilla boll hela 8 månader! Det måste vi fira, kanske med lite glass?

Nu ska jag lägga Molly igen, hon har fått frukostgröten och efter det brukar vi mysa lite i vår säng. Hon kan sova två timmar till om man har tur!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Hoppas ni får en helt underbar dag imorgon! Eller ja, det vet jag att ni kommer ha! Förrutom dagen då lilla M kom till oss, så är helt klart bröllopsdgaen den bästa i mitt liv! Ta till vara på den, och NJUT!! Håller tummarna att solen stannar kvar och skiner på er. Kram från oss

Sandra sa...

Oj oj, nu är det nära!! :)

Camilla sa...

Lycka till imorgon. underbart ställe ni valt. det kommer va sååå vackert. många lycko-kramar Camilla & Hugo

Kikki sa...

♥ Grattis till Molly på 8-månaders dagen!
Ha en underbar bröllopsdag imorgon, Ni är så himla fina tillsammans Ni 2! ♥

Jenny sa...

Vad skönt med festprogrammen, jag sitter här och jobbar med våra som bäst. Hoppas ni får en HELT UNDERBAR dag imorgon, jag kommer att tänka på er! Kram