21 maj 2009

Luftning av vagn och bebis

Promenad hem till moster Lena för att sedan bege oss in till stan. Först fikade vi i Gallerian. Va?! Ska du ta kort nu???
Ja, jätteroligt!
Sen fick moster ett ohämmat köpsug och vi fick med oss en påse kläder från den där affären som börjar på H och slutar på M.
Spana in det här farliga mönstret på djungeltishan...
Och jag kom hem med drömjackan som var nersatt till halva priset. Helt sjukt, jag som letat efter Jackan med stort J hela våren. Nu är den kanske lite för varm att använda, men till höst när det börjar snålblåsa igen och jag ska springa på promenader i Hagaparken igen, då kommer den vara perfekt!

Ikväll ska vi nog lufta grillen tror jag. Mumsch!

1 kommentar:

C sa...

Å Ellen fick de dära små gröna byxera av sin "moster" K. De är så gulliga! Och tishan lovely! Grattis till jackan också. (Och ja - jag tror trollen kommer om natten när man minst anar).