06 juni 2010

Reality check?

Helt plötsligt kom moderaterna i Stockholm på att de som tar studenten i år faktiskt har rösträtt i september. Ooops. Bäst att inte göra en hel generation upprörd, det räcker kanske med pensionärerna...

Själv anser jag att studentflak är totalt o-classy. Lamt hemmasprayade lakan med nån töntig text och sen upp med trettio ungdomar och fjorton flak äppelcider. Efter femton minuter tycker man att man är ballast i världen. Och fy-fan-va-vi-e-braaaaa *ryser*

Men så är jag en avdankad 30-taggare och nästan tvåbarnsmorsa också. Så va fan vet jag.

1 kommentar:

madeleine sa...

Tack för grattis :D

Känns underbart att vara medlem i 30-klubben ;D

Vad härligt att ni snart ska ha en lillebror!!!

KRAM

Ps. Jag läser alla dina inlägg men jag är tyvärr kass på att kommentera då jag så sällan är inloggad.. och det är ju inte lika roligt att kommentera anonymt. haha