13 juni 2010

En helg har passerat...

...och vad roligt det är här inne!

Fick ett ryck och gjorde en ny design med nåt nytt verktyg som lanserats. Kul kul.

Över 40 000 besökare totalt. Förmodligen står jag väl själv för hälften av sidladdningarna :)

Fredag: lite packning och organisering hemma.

Lördag: Jag vilade och andades igenom förvärkar. På kvällen var Molly med mormor, morfar och moster medan jag och Jens var på Ljusterö och träffade en massa släkt. På väg hem trodde jag att vi skulle vara tvungna att stanna och föda barn på Dnaderyd, tortyr...

Söndag: Jag gjorde det. Gick på stan oduschad, osminkad och utan att ha borstat tänderna (det senaste kom jag på väl ute). Tanken var en sväng runt Odenplan men helt plötsligt åt jag räkmacka på NK. Firade en liten kusin som fyllde 8 på kvällen, Molly fick vara hemma med pappa tyvärr eftersom hennes svinkoppor fortfarande inte ser så roliga ut.

Vi har i alla fall lyckats packa en hel del i helgen, har gjort en snabb kalkyl över hur många flyttkartonger vi behöver ytterligare och kom upp i 31. Låter vettigt. Inga påsar tack! Jens har även kört en fullastad bil med skräp till tippen.

Nä men shit vilket spännande inlägg. Ni fattar ju varför jag inte har skrivit nånting...

Inga kommentarer: