03 juni 2010

Pussmunnen



Han har det lite trångt där inne :)

5 kommentarer:

Camilla sa...

Hej tjejen,
Hoppas du mår ok såhär i slutet av graviditeten. Det kommr gå jättebra!! SöS är ju ett jättebra sjukhus.
Vad roligt att det blir en han!
Själv har vi varit sjuka hela våren. Har bara avlöst varandra. Men nu ska vi hoppas det vänder.
Kram Camilla

C sa...

En gosse som mår bra! Hurra!

Sandra sa...

Grattis till en liten pojke!! :)

Caspian föddes på Sös och det var verkligen jättebra. Jag har ju betat av tre olika sjukhus när det gäller förlossningar och sös var absolut bäst.
Vi fick familjerum utan problem.

Anna sa...

Vad kul med en liten kille! Och på sös har ju alla mina tre guldklimpar fötts, så jag är helt opartisk när jag säger att det är bästa sjukhuset=)

Jenny sa...

Camilla: Tack! Ja, nu är vi äntligen på benen igen, tråkigt att ni också varit så dåliga... Hoppas vi ses snart, kram!

C: Ja en alldeles frisk bebis, ett mirakel!

Sandra & Anna: Tack för pepp om SöS, det kommer bli toppen känner jag nu :)