24 juni 2010

Bajs-TV

Jag sållar mig till de som uttrycker sin oglädje över sommar-TV:n. Men för mig gäller klagomålet hårdvaran istället för mjukvaran för jag hade jag varit sjukt nöjd bara vår (3 år unga) TV hade funkat. Grrrrr... Ett alternativ hade varit att flytta ut TV:n från sovrummet till vardagsrummet men orka. Vi flyttar ju om 6 dagar. Nu får den nya lägenheten en ny TV istället. Och jag som också är en TV-apa, hur ska detta gå?

Det är andra gången den här TV:n går sönder. Samma fel. Det är en Philips by the way (å nej, nu kommer ju försäljningen dala för detta företag efter att jag outat dem här på min mastodontblogg).

3 kommentarer:

Jenny sa...

Förvänta dig en stämning av Philips nu...för som du säger så är de ju praktiskt taget dödsdömda nu!

Sandra sa...

Och vi som precis köpt en ny Philips! Oh no :(

Jenny sa...

Jenny: Ja nu får jag akta mig minsann ;)

Sandra: Inte oroa dig, vi har en utmärkt fungerande Philips i sovrummet!