16 juni 2010

Here we go again...

Men vafan. Jag kan inte släppa det här. Hade helt förlikat mig med tanken på snitt och tyckte det kändes ganska okej men nu sitter jag här och ältar och mår skitdåligt bara för att vi har sån usel planering av vård i det här jävla landet. Hade det funnits ett privat alternativ för förlossning så hade jag betalat vad som helst för att få må bra. Ska det vara såhär? Ska jag behöva sitta och vara orolig och må pissigt de sista veckorna av den här graviditeten också? Blir så förbannad och jävligt trött på det här. Men var ska man klaga då? Det är som att vara förbannad på Adressändring eller Försäkringskassan, finns ju inga alternativ att vända sig till. Sorry allmäna förlossningsvården, nu förlorade ni en kund liksom. Vem bryr sig? Inte en surf***a på SöS i alla fall.

1 kommentar:

Sandra sa...

Usch vad jag tycker synd om dig! :(
och vilken otur du hade med sös. Jag fick bara träffa underbara människor där!

Hoppas allting löser sig och att du får må bra.
Massa kramar!!