07 januari 2009

Sunk

Hittade precis lite intorkat kräks på halsen. Sånt är livet för en spädbarnsmamma i sina bästa år. Men allvarligt, jag måste skärpa mig lite. Igår kväll satte jag på mig mina mysbrallor (redan där är det sunkvarning) för det var ju bara en liiiten fläck med kräks på ena låret (jag sa ju det, sunk!). Sen tänkte jag efter och bytte genast tillbaka till jeansen. Kan inte hålla på och glida runt i mysbrallor varje kväll, som bara hänger över knäna och i rumpan. Då kommer det aldrig att bli några småsyskon här hemma. Mitt nyårslöfte får nog bli: mindre sunk!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där! Vill bara kolla om postgången mellan Götet och Hufvudstaden fungerar. Pappa ska ha postat ett litet paket till Molly från mig, har det kommit fram? Krams på er och Gott Nytt År!!

Arne sa...

hurruue sunkisen. Tack för peppen här om dagen.
Det var en konstig dag som jag så här efteråt tycker att jag fick ur mig sådär. Men eftersom att jag hulkgrinade hela dagen tycker jag ändå att det gick hyfsat.

Lyllo er som har bröllop att se fram emot. Jag vill oxo.

God fortsättning!

Lindchen sa...

Sunk är bra, mer sunk! Passa på medan det är legitimt...