29 januari 2009

Igång igen

Idag tog jag mig och bäsen till SATS efter juluppehållet. Som blev några veckor längre än planerat, så går det när man är träningsskygg. Men det var skönt att komma igång igen, den här gången gick vi på hemmagymmet på Odenplan (i höstas hängde vi på Stadion, som att turista i sin egen stad). En massa söta bebisar, allt från några veckor gamla som låg och gnydde (man har glömt hur de lät sådär i början) till sådana som både ålade, satt och kröp. Det är svårt att förstå att vi snart är där vi också...

Jag fick med mig ett par sallader från Blåbär på vägen hem, Jens ligger fortfarande hemma med lite feber tyvärr. Nu har vi precis varit ute på en promenad, även sjuklingen behövde vallas i den friska luften, och hälsat på hos tryckeriet som ska fixa våra inbjudningar. Lite småsaker att fixa med layouten, men de trycks idag eller imorgon! I helgen ska vi pyssla till max :)

1 kommentar:

Linda sa...

Härligt att du kommit igång med träningen. Jag har också en sjuk pojkvän här hemma. Lite förkylning bara men nyss sa han "jag tror det är dags för mig att lämna in nu". Tidigare idag fick jag instruktioner om att köpa det starkaste de hade på apoteket. Vad är det med karlar och förkylning egentligen?