21 januari 2009

I'm a celebrity - give me my waterfilter!

Ja, som de flesta kanske vet vid det här laget så är jag ju en TV-kändis. Det var inte mitt egna val, det var skitföretaget* som tvingade mig att gå så långt. Efter ett år, ETT HELT ÅR, av ringande, mailande, juristindragande såg jag ingen annan återvändo än att vända mig till Plus. Och Sverker nappade big time! Vi var inte ensamma om att ha drabbats av skitföretagets "kundservice". Jag sitter och ångar upp mig nu, märker ni det? Hursomhaver, nu måste vi köpa ett nytt vattenfilter till vår kyl/frys från General Electric men jag kan inte hitta någon återförsäljare i Sverige. Och jag vill INTE göra affärer eller ens slå numret till skitföretaget igen. Suck... Ska detta någonsin ta slut?

* Noblessa

2 kommentarer:

Lindchen sa...

Länk, ge mig länk till webtv!

JenJen sa...

Hehe, jag tror inte det ligger kvar längre, det sändes i november 2007... Kolla Plus hemisda på SVT, det är aspinsamt!