22 januari 2009

Mina karameller

Jens kom hem häromdagen och svischade iväg mig för överraskningsinköp av en dator. En ROSA dator! Min allra första laptop. Fatta, jag är nästan trettio bast och har aldrig ägt en laptop. Men nu har jag en. Sa jag att den är rosa? Molly lånar den av mig. Först när hon satt på golvet (nästan själv!) och sen satte hon sig i soffan...

Ursäkta de dåliga bilderna, de är tagna med min lilla digitalkamera. Systemkamerans minneskort går inte in i min (rosa!) dator, och jag orkade inte hålla på med stora datorn nu när jag har en egen (rosa, nämnde jag det?)...

3 kommentarer:

Anonym sa...

I love rosa! Vill med ha rosa dator nu. Nöjer mig så länge med rosa resväska (aplätt att hitta på bandet) och rosa mobil. Bra jobbat Jens!

madeleine sa...

Snygg dator! Söt dotter :D

Hmmm... ja det är skitsvårt med trettioårspresenter! Kanske att jag väljer något som bara P & jag kan åka iväg på :D

Vi kommer ju i alla fall åka iväg till Rhodos hela familjen...

KRAM

Anonym sa...

VILL OXÅ HA!!!