26 juni 2008

Spjälsängen del 1

Ja, såhär blir det när jag väl sätter mig och håller på med bilder. Här kommer två bilder på den nyligen ihopsatta spjälsängen. Inga lakan är tvättade så den står fortfarande obäddad. Dessutom så är det ett helt annat format på elefantlakanen än på IKEA:s kuddar och täcken så det får bli ytterligare en uppsättning täcke och kudde. Åh så trist, då måste jag shoppa igen :D



Vi måste verkligen göra något åt gardinerna, det blev inte alls så bra som jag hade hoppats. Synd bara att de var så förbannat dyra (grrr)... Får lägga ner dem i en kartong i källaren så kanske de kan komma till användning i ett framtida boende eller nåt.

2 kommentarer:

Lindchen sa...

Var står sängen? Kan inte placera den i lägenheten som jag såg den senast...

JenJen sa...

Den står i sovrummet, vid väggen mot badrummet!