12 juni 2008

Need help!

Och inspiration... Har varit på jakt efter lite fräscha kläder nu ett BRA tag. Något som är lite somrigt men som funkar på jobbet (alltså inga minikjolar eller liknande). Är ingen bra H&M-shoppare i vanliga fall men har förstått att det är det enda vettiga alternativet när det gäller mammakläder. Det är bara det att det verkar vara mellan säsonger just nu. Har varit på H&M i Kista och på Hamngatan och det är skräp, skräp, skräp...

Så kom gärna med bra tips! Klänningar står högt på min lista.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! Vad heter din kille då? Ja inspiration behövs när man är gravid. Får totalt psykbryt ibland när jag står inne i garderoben. Tur att jag hittade lite tunikorn som jag känner mig någorlunda fin i. Smiter åt vid brösten och sitter löst resten. Perfekt för då syns inte alla valkar som börjar komma.. :)

Anonym sa...

La Redoute!

Lena sa...

www.4mom.se, de har nog rea nu förresten och mammashop.se. :) Sen så funkar omlottklänningar hyfsat iallafall, med linne under.

JenJen sa...

La Redoute går bort tyvärr, jag har inte tid eller ork att beställa från nätet...

Lena: tack för tipsen! Roligt att du är tillbaka!