10 juni 2008

Egen tid...

Är inte en sån som bara måååste ha egen tid och som tjatar om hur viktigt det är att göra saker på eget håll så ofta som möjligt. Inte ritkigt min grej. Vi gör det mesta tillsammans jag och Jens (inte nödvändigtvis bara vi två) och vi har oftast superkul! Som pappa säger; man måste ha roligt ihop. Och som alla vet så har ju pappor oftast rätt.

Ikväll har jag i alla fall fått lite egen tid med älskade Sara. Hon är gräsänka i stan då hennes man och son har lämnat henne för en grönare ö. Supermysigt för mig, Sara sätter verkligen ett leende på vardagen! Sen jag kom hem har jag dammsugit och nu sitter jag här och dodgar fotbollen (men jag vet att det står 2-0, heja Sverige!). Jens är ute på sitt håll och roar sig, ska nog krypa ner i sängen snart och vänta på att han kommer hem och pussar mig på kinden. Godnatt alla ni därute!

Inga kommentarer: