30 april 2008

Valborg och semester!

Sitter hemma och tittar ut på regnet som strilar ner i backen. Skulle varit på en fest som jag sett fram emot jättemycket men jag känner mig inte bra (öron och hals as usual) så jag har legat hemma och sovit. Kan inte bli sjuk nu för imorgon åker vi till Spanien! Har packat (alldeles för mycket) och deklarerat. Nu gäller det bara att komma ihåg att få med nycklarna till lägenheten - blir alltid lika nojjig när man ska ner dit. Glömmer man nycklarna är det i och för sig bara att ringa en cerrajero, klisterlappar med telefonnummer sitter klistrade över hela byn av någon anledning.

Fick också precis ett samtal från blivande morföräldrarna som fått tag på hyrbilen i New York och i detta nu är på väg ner mot Washington DC. Kan nog räkna med lite fler presenter ämnad åt den lilla festprissen i min mage :D

Kommer inte vara så flitig och blogga från Spanien tyvärr, så på återseende mot mitten av nästa vecka. Nästa magbild kanske kan bli från stranden?! Trevlig långhelg på er alla!

Inga kommentarer: