11 april 2008

Detta visste jag inte

Tog semester idag. Och när man har ledigt sådär en dag då ser man framför sig hur man ligger i sängen framför tv:n och äter praliner. Typ. Men inte jag. Nej då. Jag storstädar. Vi har länge gått och gnällt över hur vissa av våra kökslådor ser ut som andra världskriget. Sådär som det blir när man flyttar in och använder vissa lådor för tillfällig avlastning. Så jag har rensat kökslådor. Och totalstädat hela lägenheten. Och packat för vår Vemdalen-helg. Både åt mig och Jens. Vad är det med att vara gravid som gör att man blir såhär? Nesting kanske.

Trevlig helg alla! Nu ska jag ut i solen på en promenad innan brorsan och Linda kommer och hämtar mig (ja, ni ser ju själva hur jag håller på).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir bra knäpp när man är gravid! Ibland känner jag verkligen inte igen mig själv :) Härligt att åka till Vemdalen. Trevlig resa!

JenJen sa...

Linda: man får helt klart uppleva nya sidor av sig själv!