25 april 2008

Fredag!

Och solen skiner! Här på jobbet har festkommittén ruskat liv i de gamla häckarna och nu sitter de ute på terassen och dricker öl och cider. Tror att vissa även har varit en tur in i bastun. Nåväl, jag sitter här med mina miljösystemsdokument och skriver om dokumentstyrning. Ni hör ju vad upphetsande det är!

Ska snart packa ihop mig och lämna förorten. Ikväll är det fredag och fredag likställs med koma för min del. Vi får nog lite besök så en middag hinner jag nog få i mig innan jag däckar totalt. I morgon blir det en heldag på stan med diverse aktiviteter. En viss släkting ska gifta sig så sätt ihop ett och ett så förstår ni. Vill inte avslöja mer. Nyktert blir det ju vilket innebär att det i min värld alltid finns en söndag. Värre blir det väl för Jens som ska bygga balkonggolv hela dagen och avsluta med middag, wii och ev. utgång med min bror. Men han gör bäst i att ta det lugnt, vi ska ut och slita på vägarna hela söndagen inför hans uppkörning. Så håll er inne för bövelen!

Ha en riktigt trevlig helg allihopa!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

du verkar vara så harmonisk och glad nu, jättehärligt tycker jag! :) Själv sitter jag här och försöker förstå dagens karlsymptom. Illa är det, karlar karlar karlar.....

Ikväll blir det drinks på fridays!

JenJen sa...

Jag vet, är förvånad själv faktiskt över hur harmonisk jag är. Karlar säger du... Det behövs kanske inga fler sådana i världen, så vi satsar på att det är en tjej i magen då :D