16 april 2008

Krämpor

Sedan i måndags har jag haft svidande ont i högersidan. Jag har vaknat på nätterna av att det har gjort ont. I måndags kväll försökte jag mig på en liten massage för att utesluta att det är en eller ett par muskler som ska pina mig. Det kunde snabbt uteslutas vilket jag kunde räknat ut innan, jag har ju inga. Så fick jag för mig att det är njuren som gör ont så igår morse fick min barnmorska en fin-fin present av mig i form av en burk med kiss. Får svar imorgon förmiddag om det visar utslag på odlingen. Annars är det väl bara bebis som trängs där inne, jag har känt av att något är på gång så det är väl en tillväxtperiod som det så fint kallas. Jag åt i alla fall leverpastej på mackan imorse för jag läste nånstans att den vill ha mycket järn ;-)

Aja, det kanske ska göra lite ont att vara gravid.

Inga kommentarer: