29 oktober 2010

Torsdag 29/10 2009

Det här skrev jag idag för ett år sen. Och nu är du här, en så självklar del i vår lilla familj. Otto, vi är så glada att just DU kom och blev vår lillebror.

Jag köpte ett graviditetstest på Apoteket efter en långpromenad på Kungsholmen med Maria och Ebba. Har inga egentliga symptom förutom lite svullnad i magen. Det visade starkt positivt. Herregud. Molly ska bli storasyster. Vi ska bli fyra. Vad sjutton gör vi nu? Jag har inget jobb. Vi bor på 66 kvm, redan trångt. Det kommer bli ett händelserikt år. Vi har längtat efter det här, nu vill jag att Jens kommer hem från jobbet SNART!

2 kommentarer:

Linda sa...

Tänk vad bra allt löste sig. Och tänk att vi då inte hade någon aning om vem som gömde sig i din mage. Sen kom Otto som är min favorit!

Chleeo sa...

jag skrattar åt dom flesta av inläggen, går in varje dag :-)
Ett roligt nöje.
Håller med, semlor är inte ens goda i feb...men baka KAN man göra på en onsdag-
Här ska det dammsugas, svärmor kommer i tre dagar...bäst ha rent i hörnen.
kram Maja.
( Jonas fd chalmers-Maja...typ...)