04 oktober 2010

Oinspirerad

Har tappat all inspiration och motivation till den här (rätt kassa) bloggen. Meningslöst att skriva, vem bryr sig liksom. Att jag dessutom måste lägga all min energi på två underbara små avkommor gör att allt annat känns aningen... meningslöst.

I fredags var vi på lekdejt i Mulle Meck-parken. Fantastiskt! Efteråt åkte vi hem med dejten och inväntade två äkta män/pappor och åt middag.



I lördags var det hemmafix. Sladdar bort och lampor upp. Nu har vi ljus. På kvällen middag och kortspel.

Igår var vi i parken och på kvällen söndagsmiddag hos bombom och moffa.

Idag har jag gått så jävla långt. Såg Maria Wetterstrand vid riksdagen. Wiihoo.

5 kommentarer:

korvmedbröd sa...

Jo! Jo! Jo! Bara se till att hålla bloggen levande! Jag läser vid varje ny uppdatering! GILLAR!

madeleine sa...

Jag förstår hur du tänker. Men jag gillar i alla fall att läsa dina inlägg. Men jag är ju så dålig på att lämna kommenarer *förlåt*

KRAM

Jenny sa...

Söta ni. Inte ha dåligt samvete för kommentarerna, är riktigt usel själv!

Elisabet sa...

Kom igen nu - jag vill läsa!! :)

Anna sa...

Jag läser också allt! Det är ju hur spännande som helst=)