28 oktober 2010

Pinkeye

Den här vanliga torsdagen som började så sjukt bra med helt galen mamma-barn-träff hemma hos Sara. Man får liksom koncentrera sig på det man är bra på - d.v.s. åka runt och fika hos andra mammor. Lagom till att jag åkte därifrån började mitt högra öga bete sig illa. Jag som var på väg in till NK för att powershoppa födelsedagspresent till en viss morfar ignorerade tillståndet. När jag kom till dagis såg det ut som jag fått en stroke, halva ansiktet hängde och nånstans i den svullna kinden gömde sig ett illrött öga. När jag kom hem började vi om med samma procedur även med vänsterögat. Jo. Jag är nöjd med hur dagen slutar.

det. gör. så. jävla. ont. och. jag. ser. typ. ingenting.

5 kommentarer:

Sandra sa...

Stackars :( Krya på dig! Och tack för idag :)

Fyra nyanser av rosa sa...

Usch! Stackars dig! Kryp på dig!

Fyra nyanser av rosa sa...

Vad är det med min hjärna på kvällen!

Snälla, kryp inte på dig själv men krya gärna på dig!

Jenny sa...

Tack Sandra, och tack detsamma för idag. Så kul att ses.

Fyra: Jag ska nog krypa till sängen och krya på mig. Tack!

Linda sa...

Stackare! Det där låter inte som någon lek. Hoppas det är bättre idag så du kan va med ikväll.
Kram