16 oktober 2010

Fölsedaaag!

Eller nja. Inte riktigt. Jens fyllde år för en dryg vecka sen. Jag fyller snart. Ikväll var det dags för den gemensamma födelsedagsbjudningen. Vi bjuder på mat och vin av tveksam art och har presentmottagning. Det gick bra. Jag fick den största mössan ni nånsin sett och ett garderobstillskott av mitt favoritmärke. OBS - inte Odd Molly. Jag bor inte i Bromma nämligen.


Min fina farmor som är åttio jordsnurr fyllda får en introduktionskurs i iPhone. Julklappstips?

Det var nåt annat jättekul jag skulle skriva men det försvann. Får bli en cliffhanger på den hörrni.

Puss på er och godnatt (ja, jag har druckit rödvin)

• iPhonebloggat •

2 kommentarer:

Sus sa...

Men asså...ligger det en hjärna i burken eller vad är det för något =)?

Jenny sa...

Jomenvisst, det är vår förra hund fiffi som alltid har sin plats på bordet :) Eller nä... Det var svärmor som hade med sig lite bordsdekorationer, inlagda saker i en burk bl.a. Det man ser är en simpel jäkla vitlök.