26 oktober 2010

Hej mano!

Har avverkat en elak bacill nu. Räddningen var tiden med huvudet mosat i kudden mellan 6.40 och 7.50 i morse. Tackar mannen för det. Idag har vi (jag, Otto och Molly) varit på bvc, lunchat med min farmor, promenerat bland gula höstlöv, fikat med barnens mormor och morbror i deras nya lokaler och nu på kvällen sanerade jag dubbelvagnen. Hittade tre pet-flaskor, en av Mollys tröjor som jag letat efter länge, en regnponcho från Skansen och ruttna löv från Rålis. I måndags lämnade jag Molly i mjukbyxor och orkade inte ens bre en macka till lunch. Jag ÄR manodepressiv, det KAN ju inte vara något annat. Har för övrigt tio fullbokade dagar framför mig och aj löv it.

/lite störd men ganska i gasen

2 kommentarer:

Sandra sa...

Haha, jag lämnar ALLTID barnen i mjukisbyxor ;)

Jenny sa...

Men Sandra, du har säkert snygga mjukisbyxor!