12 oktober 2010

Kan meddela att jag är pissnära att lägga ner den här tråkbloggen


10 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Neeej! Gör inte det! Jag läser (och det avgör väl saken) och dessutom är det kul för barnen (och er) när de blir äldre.

Sara Berg sa...

Åh, Jenny. Jag känner exakt likadant med min "blogg". Det är inte ens jag att blogga. När jag dessutom lägger upp en bild på min nya ascoola kappa och min granne och kompis går och "råkar" köpa en exakt likadan (jag vet att hon läser min blogg) vad har den då för funktion?? Det var ju inte direkt en vanlig svart kappa heller.....mycket irriterande.

Skickar du din adress till imorgon på fejjan?

Kram!!

Linda sa...

Lägg inte ner! Jag läser och tycker inte att det är en "tråk-blogg".

mormor sa...

Jag läser den varje dag, det är jättekul!!!

Sandra sa...

Men NEEEEEEJ!!!
Inte. Lägga. Ner.
INTE!

Caroline sa...

Nej det tycker jag verkligen inte att du ska göra. Jag gillar ju att läsa den =)

Frida sa...

Nej nej Jenny! Jag gillar din blogg, skulle kännas tomt utan den :) kram Frida

korvmedbröd sa...

Åh, jag känner så väl igen mig i dina tankar. Jag är inne i en precis likadan period just nu. Men så går jag tillbaka i tiden och läser om bara Abbe, eller om livet med en nyfödd Lovepojk, så tänker jag att det är rätt kul ändå. Att kunna gå tillbaka och läsa, minnas och verkligen förstå. Men Juste det var så det var! Minnen som annars bara hade gått till spillo! Lite synd.

Anna sa...

Nej, det får du inte! Så det så!

Jenny sa...

Har visserligen läst att du behåller den, men skriver ändå ett "nä lägg inte ner bloggen, jag läser den!"-inlägg.