30 januari 2010

Donken-premiär

Pappa låg hemma och kurerade sin trasiga lekamen, jag tog med mig Molly och köpte hennes första Happy Meal! En liten burgare, en påse morötter och en med äpplen. Allt sköljdes ner med lite äppeljuice och mycket vatten.

Leksaken som man fick med kunde man stoppa i och ta ut ur den där jättespännande kartongen. En fröjd! Sen sova i vagnen medans mamma shoppade dagiskläder på flickavdelningen på H&M (vi tillhör numera inte längre babyavdelningen), leka lite på Rum för barn och sen fika med mormor och morfar. Myslördag!

1 kommentar:

C sa...

Åh, en donkflicka! Nu är de stora, de där små. Vi är kvar på barn ännu, men jag är ju fru bunkra, så jag måste alltid ha en massa kläder framåt, så jag har ju försett oss med 86or för en lång tid framöver. Blandade känslor det där med bytet...