08 januari 2010

Ett fynd!

Jag är inte överförtjust i rea. Folk blir som djur, står och sliter och rycker i grejer som butikerna i många fall har tagit upp från lagret både en, två och tre gånger tidigare. Men att fynda är ju grymt! Jag tog en repa på NK idag, fluktade lite på djuren på dam- och herravdelningarna innan jag tog hissen upp till fyran för att använda faciliteterna. Våning fyra är farligt territorium sen de gjorde om det till barnavdelning. Dyr barnavdelning. Jag tog en snabbrunda, och kom till Vincent som hade halva priset på alla skor och jag hittade vårskorna! Visst är de fina, lite stora än så länge men det är väl ett par månader kvar innan det är torrt på gatorna och några plusgrader.

2 kommentarer:

Annah sa...

Vilka fina skor. Roligt när man kan fynda. Grattis till det lilla nya i magen =) Spännande =)

Kikki sa...

Dem där skorna har jag också kollat på och ååååhat mig åt :)

Tack, vad gullig Du är!
Jag har använt Loréal Recital Preference eller vad den heter dem 2 senaste gångerna jag färgat håret nu när jag är blondie igen.
Hudik var mysigt med all snö, men åh så kallt! Man har ju inte varit bortskämd med det dem senaste månaderna.