15 april 2009

Skärpning

Ja, verkligen. Som Sandra undrade - var är jag??? Vi kom hem sent måndag kväll, igår kände jag mig som ett utskitet äppelskrutt av någon tröttsam anledning, på kvällen var jag hemma hos mamma och provade bröllopsklänning (som är heeelt fantastisk!), idag har vi varit ute och promenerat en massa och nu på kvällen har jag varit på styrelsemöte med bostadsrättsföreningen. Vi har så sjukt mycket att fixa nu, det känns helt panikartat och vi får verkligen inte tid att sitta ner och råplanera. På dagarna går det i ett, nån av oss måste alltid ha koncentration på Molly, och på kvällarna kör vi projekt pappa-nattning igen vilket innebär en massa skrik och panik, så när odjuret äntligen somnat är vi helt slut.

Ska bara skriva ihop ett protokoll och sen ska ni få lite bröllopsuppdatering tror jag!

Inga kommentarer: