17 april 2009

Expressupdate

* Jag har hittat en florist som vill jobba med mina konvaljer!
* Sitter och svettas med presentation av samtliga bröllopsgäster
* Bordsplaceringen färdig
* Jens har beställt skjorta
* Idag har jag lunchat hemma hos min farmor med min kusin och hans son
* Vi har efter fyra år tillsammans äntligen lyckats slipa till en avslagen Globalkniv
* Molly fullkomiligt älskar Hipps yoghurt med röda bär och äpple
* Yoghurt luktar surt när den varit nere i en mage och vänt
* Yoghurt luktar ännu surare när den varit nere i en mage och vänt och sen fått ligga ett par timmar på en tröjärm...
* På söndag blir det rendezvous med Mollys häng på bröllopet
* Jag har blivit helt såld på vitt vin. Chablis... mmm...
* Det är fredag och solen skiner!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Minns hur stressigt det var sista tiden innan bröllopet...oj, va mycket som ska fixas!!

C sa...

OJ oj oj vad härligt och intensivt och jag minns också den där känslan på slutet när ALLT ska ske. Men det är så roligt när det väl klaffar och allt går i lås. Njut av det också - det är så kul att få göra livets största fest.

C sa...

(Och vi köpte två burkar av de röda bären-hippen i förregår men har inte hunnit prova än).